krossat rutor och klippt sönder tak mm på en bil (a)

Skrivet 2011-10-14 Klockan 07:52:23

Haha ne men inte för o skryta eller så men jag gick ju faktiskt total förstöra en bil, krossa rutorna på den och klippa upp taket och massa sånt skit :D whuhuu. kan ta en bild på bilen hur den ser ut nu efterår ;)
och så fick jag även krypa igenom en liten "laburint". Helt kolsvart och man såg inte vart man skulle och så helt plötligt så kunde det gå neråt eller så hade man gått fel så man var tvungen att krypa tillbaka :oo -.-
Och så testade jag även att krypa igenom med någon gastub på ryggen som väger 17 kilo, så allt sammanlagt med utrustning mm så hade jag ca 25 kilo extra som jag skulle åla igenom den där jävla laburinten med, för det gick inte att krypa med den där saken på ryggen för då slog man i taket. Aldrig mer att jag göra det! hemskade jag varit med om, typ :O Men soom tur var så slutade vi efter det :D
och idag så ska vi gå in i ett rökfyllt rum och leta efter pingisbollar, pfff dream on att jag kommer hitta någon liten jävla pingis boll i ett mörk och rökfyllt rum :O
aja, under lunchen igår så gick jag och bea till simhallen och åt pommes, väldigt gött och sen så givk vi tbx till skolan och tog oss lite saft, aldrig fel med saft, eller hur? :)))
inte lätt att få henne på bild...
som jag just sa, svårt att få henne på bild =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!