mitt 2011

Skrivet 2012-01-09 Klockan 09:37:39

Gjorde du något som du aldrig gjort förut?
Massa! te.x rökdyka,krypa igenom en laburint i mörkret, vara 22m från marken, slå sönder en bil och så finns det väl mer men inget jag kommer på just nu :)
-Höll du några av dina nyårslöften?
Haha nepp ;d
-Blev några av dina vänner föräldrar?
Nej.
-Dog någon som stod dig nära?
nej
-Blev du kär och hur många gånger?
0
-Vilka länder besökte?
Sverige bara.
-Är det något du saknade år 2011 som du vill ha år 2012?
hmm, haha att ha en rolig sommar ? :D och en till LIKA rolig halloween fest ! :D
-Vilken händelse år 2011 kommer du alltid att minnas?
paro veckan på brandstationen :)
-Har du varit sjuk eller skadat dig?
Hade världens största blåmärke på benet efter en "fotbollsmatch" :D något speciellt sjuk har jag ju inte varit men blåmärken har jag alltid på benen, vene hur o.O :D
-Bästa köpet?
min iphone (a)
-Vad spenderade du mest pengar på?
Som vanligt så går ju dom mesta pengarna åt till kläder ;)
- Gjorde någonting dig riktigt glad?
när jag fick min mobil, kanske. vene låter som värsta snobben nu ju, men det är jag inte, men något annat var väl roliga stunder med mina vänner :')
-Var du gladare eller ledsnare jämfört med tidigare år?
beror på vilken år man jämför med, men jag var betydligt gladare iår än vad jag var 2010 :)
-Vad önskar du att du gjort mer?
rest utomlands, eller jag bryr mig egentligen inte så mycket om att åka just utomlands, men jag tycker bara att det är kul att resa, även om det är till typ gamleby :D
-Vad önskar du att du gjort mindre?
slösa mina pengar på onödiga saker :D
-Hur tillbringade du julen?
Var hemma med min moder och fader, sen så kom henrik (min bror) förbi och senare på kvällen så mötte jag nyman så vi såg på film och jag somnade där :)
-Bästa månaderna 2011?
det var nog under sommaren, inte för varmt och inte för kallt (: . fast lite varmare skulle ju inte skadat :)
-Favoritprogram på TV?
south park blire nog:)
-Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
haha nej ^^
-Bästa boken du läste?
det har jag ingen aning om ! :D
-Något du önskade dig och fick?
fick väl allt jag önskade mig, förutom en sak som var slut :)
-Något du önskade dig men inte fick?
ja en locktång som var slutsåld :D
-Vad gjorde du på din födelsedag?
Ehm, det enda jag kommer ihåg var att det var påsklov då :o
så en saka jag kan säga var nog att jag sov ett bra tag på morgonen :D och att jag fick presenter och så var jag säkert med mina vänner senare ;)
-Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
om jag skulle ha rest mer ! :)
-Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
har ingen speciell stil så. Jag använder det jag tycker är snyggt, eller bekvämt :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!