nytt skal

Skrivet 2012-01-19 Klockan 07:42:59

Sexigt. Jag vet ;)
letar även efter ett typ "halsband" som man kan ha den i, i och med att det är sällan jag går med jeans där fickorna är så stora så mobilen får plats helt :)
Men nu så ska jag dra mig vidare till brandstationen, eller inte nu men snart. Där vi ska lyssna på meningslöst prat om vad som händer när det blir kanske krig här, eller jag vene vad vi ska prata om egentligen, såna här onödiga saker som man redan vet.
aja, vi får väl hoppas på att det finns någon snygg brandman där som åker ner för någon bögstång. ne jag skoja. men det skulle vara lite kul om larmet gick faktiskt :D



är det bara jag eller tycker ni också att det finns en "gräns" på hur mycket magmuskler man får ha? Om man har för mycker ser det ju inte ens snyggt ut, men lite skadar ju inte? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!